Regulamin zapisów na wizyty

UWAGA! Poprzez Formularz rejestracji online zapisujesz się na wizytę w formie KONSULTACJI.

To oznacza jedną wizytę konsultacyjną.

REGULAMIN ZAPISÓW poprzez formularz rejestracji online NA WIZYTY ŚWIADCZONE PRZEZ GABINET PSYCHOLOGICZNY DR MAJA MEGIER

Regulamin wchodzi w życie z dniem 1.06.2025.

Zapoznanie się z Regulaminem i akceptacja poniższych zapisów jest warunkiem rezerwacji i realizacji usług przez Gabinet Psychologiczny dr Maja Megier.

§ 1. Definicje
Na potrzeby niniejszego regulaminu, przyjmuje się następujące znaczenie poniższych pojęć:

1. Klient/ka – osoba fizyczna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych. Z usług Gabinetu mogą korzystać też osoby niepełnoletnie, za zgodą ich opiekunów lub przedstawicieli ustawowych.
2. Usługodawca – Gabinet Psychologiczny dr Maja Megier., ul. Kościuszki 7, gab. 104, 75-408 Koszalin, NIP: 4990023136. Zwany dalej Gabinetem.
3. Psycholog/Specjalista – psycholog Maja Megier lub osoba pracująca na rzecz Gabinetu Psychologicznego dr Maja Megier. Zwany dalej Psychologiem/Specjalistą.

§ 2. Ogólne zasady świadczenia usług

1. Przez Gabinet są świadczone usługi psychologiczne oraz formy edukacyjne (m.in. warsztaty, szkolenia).
2. Informacje, dotyczące przygotowania do wizyt, dostępne są na stronie Home Page | Gabinet Psychologiczny dr Maja Megier (koszalin-psycholog.pl), ewentualnie wysyłane indywidualnie na prośbę Klienta/Klientki przed rozpoczęciem wizyty stacjonarnej.
3. Spóźnienia Klienta/ki nie przedłużają czasu trwania konsultacji, nie zmieniają jej kosztu oraz mogą utrudniać lub uniemożliwiać realizację celu wizyty, z uwagi na jej skrócony czas trwania. Spóźnienia Psychologa przedłużają czas trwania konsultacji do pełnego zaplanowanego wcześniej wymiaru czasu.
4. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zakończenia/przerwania wizyty, w której bierze udział Klient/Klientka z widocznymi objawami infekcji. Wizytę taką traktuje się jako pełnopłatną.

§ 3. Zapisy na wizyty/konsultacje stacjonarne i online

1. Zapisy na wizyty (stacjonarne i online) prowadzone są przez Rezerwację on-line, a także przez telefon, email lub przez sms/komunikator (Messenger, WhatsApp).
2. Zapisy poprzez Rezerwację on-line możliwe są tylko na „Konsultacje tylko dla rodziców”, „Konsultacje dla dziecka i rodziców” lub “Konsultacje on-line tylko dla rodziców”. Ewentualne indywidualne regularne wsparcie psychologiczne planowane jest poza systemem Rezerwacji on-line.
3. Podczas umawiania wizyty w systemie Rezerwacji on-line konieczne jest uiszczenie automatycznej płatności poprzez system Przelewy 24.

§ 4. Zasady anulowania rezerwacji wizyty

1. Anulowanie wizyty z systemu Rezerwacji on-line, dokonane przez Klienta/Klientkę za pośrednictwem kanałów kontaktowych – e-mail, Messenger, WhatsApp, ewentualnie sms (nie wszystkie smsy docierają do Usługodawcy) – w terminie nie krótszym niż 24 godziny przed planowaną konsultacją, jest bezpłatne.
Jeśli Klient/tka dokonał/a płatności, zostanie ona zwrócona w 100% na numer konta, z którego została ona uiszczona.
2. Anulowanie wizyty dokonanej w systemie Rezerwacji on-line przez Klienta/kę, na mniej niż 24 godziny przed jej rozpoczęciem skutkuje, w przypadku jej wcześniejszego opłacenia, zatrzymaniem przez Gabinet całej wniesionej przez Klienta/tkę opłaty za konsultację.
3. Anulować wizytę można przez:
• Messenger (Gabinet Psychologiczny dr Maja Megier)
• WhatsApp (+48 574 595 906)
• SMS (+48 574 595 906; nie wszystkie smsy docierają do Usługodawcy – upewnij się)
• E-mail (maja.megier@gmail.com).
4. Anulowanie wizyty (przed przybyciem Klienta/Klientki do Gabinetu lub przed połączeniem się on-line) z inicjatywy Psychologa skutkuje zwrotem 100% płatności Klienta/ki na numer konta, z którego została ona uiszczona.

§ 5. Zasady zmiany terminów konsultacji

1. Zmiana terminu rezerwacji możliwa jest w okresie nie krótszym niż 24 godziny przed planowaną wizytą.
2. Jeśli Klient/-ka dokonuje zmiany terminu opłaconej rezerwacji, korzystając z kanałów kontaktowych, udostępnionych przez Usługodawcę, w okresie nie krótszym niż 24 godziny przed planowaną wizytą, wniesiona opłata za wizytę zostaje automatycznie zaksięgowana na poczet nowej wizyty.
Nie ma obowiązku zwrotu opłaconej należności i ponownego uiszczania opłaty przez Klienta/tkę.
3. W sytuacji, gdy to Usługodawca przenosi wizytę na inny termin, Użytkownik, który opłacił wizytę, może poprosić o zwrot płatności lub wyrazić zgodę na przekierowanie płatności na poczet nowej wizyty.

§ 6. Płatności

1. O wysokości opłaty za wizytę Klient/ka informowany/a jest przy zapisie.
2. Podczas umawiania wizyty poprzez system Rezerwacji on-line konieczne jest uiszczenie automatycznej płatności poprzez system Przelewy 24.
3. Wizyty umawiane poza Rezerwacją on-line opłacane są na miejscu lub przelewem na podane przez Gabinet dane.

§ 7. Opinie i zaświadczenia

1. Gabinet nie przygotowuje opinii psychologicznych. Również w sprawach okołorozwodowych.
2. Zaświadczenia o realizacji usług w Gabinecie są wystawiane na prośbę Klienta/tki.